Assemblea Natzionale Sarda rinnova il Coordinamento Nazionale

Dal 1º Gennaio 2024 Assemblea Natzionale Sarda inizia un nuovo anno di lavoro e progetti, confermando alla Presidenza Riccardo Pisu Maxia e rinnovando il Coordinamento Natzionale.

A fine novembre 2023 si sono svolte le elezioni per la Presidenza e il Coordinamento Nazionale di Assemblea Natzionale, le quinte della storia dell’associazione. A seguito però della decisione presa democraticamente dai soci in Assemblea Nazionale che ha portato alla modifica dello Statuto, la principale novità è che da quest’anno i mandati della Presidenza e del Coordinamento saranno biennali. Una scelta per garantire maggiore stabilità ad ANS e consentire al coordinamento una migliore capacità di progettazione nel medio termine.

L’esito delle Elezioni ha sancito la riconferma a Presidente per il biennio 2024-2025 di Riccardo Pisu Maxia. 34 anni, di Atzara, vive e lavora a Cagliari nel settore dei Servizi, ma mantiene con il paese d’origine stretti contatti. Ha nel suo curriculum una laurea in Relazioni Internazionali, una tesi sull’Italianizzazione della Sardegna e diverse esperienze di studio e lavoro all’estero.

Accanto al Presidente Riccardo Pisu Maxia è stato eletto Vice presidente Giovanni Nunfris, 35 anni, di Osilo, che lavora nella gestione e costruzione di infrastrutture. In ANS dal 2022 e membro del Coordinamento nel 2023, ha curato l’organizzazione logistica degli eventi di Sa Die e Fàulas.

Al Coordinamento Nazionale sono stati eletti i soci Alessandro Cuccu, Paolo D’Ascanio, Noemi Obinu, Marco Piras, Carla Spanu (vice presidente uscente) e Isabella Tore. L’Assemblea ringrazia Presidenza e Coordinamento del 2023 per il lavoro svolto e per gli importanti traguardi raggiunti.

Queste le parole del Presidente Riccardo Pisu Maxia:

«Avevo deciso di ricandidarrmi per dare continuità alla crescita di ANS e sono orgoglioso di essere stato ri-eletto al primo turno. Rappresentare l’Assemblea Natzionale è per me una grande responsabilità. Riteniamo infatti che il nostro scopo, ossia far crescere la Coscienza Natzionale, sia un dovere verso i sardi.

Il 2024 sarà importante per la Sardegna per via delle elezioni e dei risvolti: noi infatti nascemmo nel 2019 proprio in seguito a quella tornata elettorale con l’intento di creare un’organizzazione che vivesse al di là delle scadenze elettorali. Non siamo infatti un partito e per Statuto mai lo saremo, perché riteniamo che il lavoro associativo possa permetterci di perseguire la crescita ella Coscienza Natzionale molto più di quanto sia in grado di farlo un partito. Sia chiaro: non siamo contro i partiti, ma semplicemente abbiamo altri fini.

Continueremo quindi a fare pressione sulla classe politica affinché questa non perda di vista quelli che sono i bisogni e i temi su cui concentrarsi. Mi riferisco a battaglie politiche e battaglie culturali. Tra queste cito “Pro su sardu”, un’iniziativa nata per spingere i politici a parlare in sardo ai sardi.

Ma il 2024 sarà ricco di eventi, nazionali e territoriali. La recente nascita di una nuova AT ad Oristano ci da la carica per andare avanti e crescere sempre più fino a coprire tutte le zone della Sardegna e attivare ovunque quella consapevolezza che porti i sardi ad assumersi responsabilità e a prendere in mano il proprio destino»

Riccardo Pisu Maxia

Nonostante la modifica della durata del Mandato, rimane intatto uno dei nostri valori fondamentali, cioè la rotazione delle cariche e un massimo di due mandati per ogni ruolo di responsabilità nell’Assemblea. Questo ci permette un continuo ricambio, energie fresche, nuove assunzioni di responsabilità e una maggiore inclusività di tutti i soci; tutte componenti fondamentali per la costruzione di una nuova società sarda, sempre più libera e autodeterminata.

Il Coordinamento anche quest’anno e in futuro svolgerà un lavoro gestionale e di promozione delle attività al servizio dell’Assemblea dei soci: una comunità aperta, democratica e plurale. ANS infatti non è un’entità astratta, ma è un insieme di persone che dedicano il proprio tempo libero, senza scopo di lucro, alla causa della crescita della coscienza natzionale sarda. Le nostre attività non esisterebbero senza i soci, senza le persone.

Ti ricordiamo che è aperto il Tesseramento per l’anno sociale 2024. Se anche tu vuoi entrare in ANS e darci una mano iscriviti qua: www.assembleasarda.org/iscriviti
Se invece per ora vuoi soltanto sostenere il nostro operato, clicca qua: www.assembleasarda.org/dona

Dae su 1° de Ghennàrgiu 2024 Assemblea Natzionale Sarda comintzat un’annu nou de traballu e progetos, cunfirmende Riccardo Pisu Maxia pro sa Presidèntzia e annoende su Coordinamentu Natzionale.

A s’acabbu de Sant’Andria 2023 nche funt is eletziones pro sa Presidèntzia e su Coordinamentu Natzionale de Assemblea Natzionale Sarda, sa de chimbe de s’istòria de s’assòtziu. Però, sighende sa detzisione democratica de is sòtzios in Assemblea Natzionale chi at cambiadu s’Istatutu, sa printzipale novidade est chi dae cust’annu is mandados de sa Presidèntzia e de su Coordinamentu ant a èssere de duos annos s’unu. Unu sèberu chi servit pro garantire prus istabilidade a ANS e cunsentire a su Coordinamentu prus capatzidade de progetatzione in su tèrmine mesanu.

Su resultadu de is Eletziones est sa cunfirma de Riccardo Pisu Maxia comente Presidente pro su 2024-2025. 34 annos, de Atzara, bivet e traballat in Casteddu in su setore de is Servìtzios, ma tenet cuntatos fortes cun sa bidda de orìgine. In su curriculum at una làurea in Relatziones Internatzionales, una tesi in contu de s’Italianizatzione de sa Sardigna e prus esperièntzias de istùdiu e traballu in foras dae sa Sardigna e de s’Italia.

Acanta a su Presidente Riccardo Pisu Maxia ant elegidu Visu Presidente Giovanni Nunfris, 35 annos de Òsile, chi traballat in sa gestione e fràigu de infrastruturas. In ANS dae su 2022 e membru de su Coordinamentu in su 2023, est istadu responsabile de s’organizatzione de is eventos de Sa Die e Fàulas.

A su Coordinamentu Natzionale ant elegidu is sòtzios Alessandro Cuccu, Paolo D’Ascanio, Noemi Obinu, Marco Piras, Carla Spanu (visu presidente de su 2023) e Isabella Tore. S’Assemblea torrat gràtzias a sa Presidèntzia e a su Coordinamento de su 2023 pro su traballu fatu e pro is importantes traguardos cunsighidos.

Custas is paràulas de su Presidente Riccardo Pisu Maxia:

Apo detzisu de mi torrare a candidare pro dare continuidade a sa creschida de ANS e so orgolliosu chi m’ant torradu a elegire a sa prima torrada de votatziones. Rapresentare s’Assemblea Natzionale est pro me una responsabilidade manna. Pensamus chi sa punna nostra, est a nàrrere a fàghere crèschere sa Cussèntzia Natzionale, siat un dòvere chi tenimus a cara de is sardos.

Su 2024 at a èssere de importu pro sa Sardigna pro more de is eletziones e de su chi at a sighire: nois, difatis, semus naschidos in su 2019 pròpiu pustis de sa torrada eletorale cun sa punna de creare un’organizatzione che potat bìvere in foras de is iscadentzias eletorales. Difatis, non semus unu partidu e pro Istatutu non l’amus a èssere mai, ca proite pensamus chi su traballu assotziativu nos podet pirmìtere de persighire sa creschida de sa Cussèntzia Natzionale meda prus de cantu potat unu partidu. Siat crara una cosa: non semus contra de is partidos, ma amu solu ateros fines.

Tando amus a sighire a fàghere pressione a is classes polìticas pro chi non ismèntighent is bisongios e is temas de importu. Nàro batallas politicas e culturales. Pro esèmpiu “Pro su Sardu”, un’initziativa nàschida pro ispìnghere is politicos a fueddare in sardu a is sardos.

Ma su 2024 at a èssere ricu de eventos, natzionales e territoriales. Sa reghente naschida de una AT noa in Aristanis nos càrrigat pro andare a dae in antis e crèschere semper prus fintzas a èssere in totus is logos de sa Sardigna e ativare in totue cussa cussèntzia chi portat is sardos a si leare responsabilidades e a si mantènnere in manu su destinu cosa sua»

Riccardo Pisu Maxia

Nointames sa modifica de sa durada de su Mandadu, non mudat unu de is nostros valores fundamentales, est a nàrrere sa rodiada de is carrigas e unu màssimu de duos mandados pro ogni ruolu de responsabilidade in s’Assemblea. Custu nos pirmitit unu cambiu sighidu, fortzas noas, passazu de responsabilidades e una prus manna inclusividade de totus is sòtzios; totus cumponentes fundamentales pro sa costrutzione de una sotziedade sarda, semper prus lìbera e autodeterminada.

Su Coordinamentu fintzas cust’annu e in su benidore at a fàaghere unu traballu de gestione e de promotzione de is atividades a su servìtziu de s’Assemblea de is sòtzios: una comunidade aberta, democràtica e plurale. ANS, difatis, non est un’entidade astrata, ma est una unione de persones chi dant su tempus lìberu issoro, chene interessu econòmicu, a sa causa de sa crèschida de sa cussèntzia natzionale sarda. Is atividades nostras no diant a esistire chena is sòtzios, chena is persones.

T’ammentamus chi est abertu su Tesseramentu pro s’annu sotziale 2024. Si fintas tue cheres intrare in ANS e donare∙nos∙si unam anu de agiudu una mano iscrie∙ti inoghe: www.assembleasarda.org/iscriviti
Si imbetzes pro como cheres solu sustènnere su traballu nostru, carca inoghe: www.assembleasarda.org/dona

Condividi / Cumpartzi